Tuesday, October 18, 2011

A Journey of "Koyak Kot", "Nak Berak Ah" & "Lambat"

oh yeahh, hari Ahad lepas yakni 16/10/2011, aku n the gang pi lah panjat Bukuit Larut..bukan ape, bosan gila b*** ah dok kat umah nih! aku bajet nak ajak ramai2 panjat skali, tapi hampeh! budak2 matrik x habeh lagi, budak2 form 6 pulak tgh exam..hasilnya? 4 orang je yg pi yakni aku, ZulFaris n Mirza (tu pun mangkuk hayun ni naik x sampai separuh)..

tapi knape title entry ni aku buh pelik sikit?? bhahaha! puncanya sebab perihal masing2 ah.."Koyak Kot" tu dialog yg si Zul dok lahhh ulang bnyk kali sebab seluar dia literally tekoyak! besaq gila ah, orang buta huruf pun bleh nampak kot..aku tnya dia, "Tekoyak wktu baru smpai tadi ka?"..dia jawab, "X ah, tekoyak kat umah tadi..haha!"..bongokkk! pi la tukaq awal2 kat umah klau dah tau seluar tu blobang besaq.. =="

yg si Faris pulak LAMBAT nak mampos! janji nak btolak pkul 8.30am, last2 dia mai pkul 9am! ni lah namanya janji Melayu..nseb baik aku ni ade mix sikit, hehe~ yg "Nak Berak Ah" tu ofchoss lah aku.. ^^" x tau knape, bile klua pi mane2 je msti aku saket perut..nseb baik aku dapat tahan wktu 8km naik n 8km turun tu..fuhh~

ni ade lah gmba yg Faris sempat snap..ksian Mirza, gatai pong sgt nak turun awal, gmba dia ade sikit2 je n he missed all the fun..hoho~
batu penunjuk yg smemangnya mnunjukkan bahawasanya ada lagi 8km utk ditempuhi..energy level time nih mstilah 100%..hoho! :D
nampak x vines kat belah kanan tu? air yg mngalir dari situ bleh "dimakan" (bak kata sorang pakcik)..dah bnyk kali aku try cari kpala paip utk tutup air tu, tapi x jumpa2..haih~
ada 1 kali tu, aku, Zul n Faris lalu kat depan skumpulan lelaki n pompuan yg berbaju hitam (tu pasai kitorang pggil depa Geng Hitam)..tiba2, sorang pompuan ni bgun n hala sebungkus Corntoz kat depan Faris..pompuan tu kata, "Nak?"..pastu Zul tuding jari pi kat aku n ckp "Dia nak.."..aku blur, aku ckp "Haa, dia nak..?"..pastu dgn slambernya pompuan tu alih Corntoz tu pastu hala ke arah kawan, dia ckp "Eh? Bukan kamu lah..haha.." sambil giggles..Faris dah segan, dia pun speedwalk..aku follow blakang dia, tggal Zul yg terpinga2 kat blkg..demm u! aku rasa pompuan tu pekena kitorang..basterd pnya Geng Hitam!

aku rasa, ni lah satu2nya moment Mirza dgn kitorang..sbb lpas bareng puas2, dia pi turun balik..tu pun gmba ni jadi mnarik sbb ade kewujudan sorang apek misteri yg turut mnemani Mirza bareng skali..kekeke~ :p
time ni puas menketedarah sandwic sardin yg mak Mirza bekalkan..hoho~ trimas makcik! jasa mu akan senantiasa dikenang.. ;)
seriously, aku ade black belt dlm taekwondo..
time ni aku bajet nak charge power jump pastu lompat tggi2 n then glide mcm Alex Mercer buat dlm game Prototype..tapi Zul x bagi, dia kata aku x unlock glide abilty lg sbb aku x cukup evolution points..haih~ :(
aku tertanya2 apa yg si Zul buat kat situ time aku tibai road divider yg kuajaq nih.. =="
mat bunga? oh yeah, u bet we are..agagaga! xD
gmba yg agak gay.. =__="
aku pun x tau awat depa posing mcm tu.. ^^"
err, three idiots??
aku dpt tgkap jin panda, mwahahaha! xD
when the sign read "BUNYIKAN HON", we literally bunyikan our own hon..HONNN!!! :O
dah smpai! mission accomplished!
penattttt..!!!!!
okkehh, aku x tau awat Zul smangat sgt nak lompat bnda nih..
pastu pi buat planking.. =="
Jabatan Kesihatan fogging Bukit Larut time kitorang turun?? kabusss!!
lepak jap sambil buat muka oink oink smentara tggu hujan reda.. (=oo=)
yg ni feveret aku! wktu parking motor, aku suh Faris telangkupkan helmet dia, takut kang hujan, air btakung dlm helmet..dia buat je lah..ntah mcm mane wktu turun tu, helmet dia berada dlm posisi mcm nih..n guess what? ade kolam! bhahaha! xD
anyway, aku enjoy gila ah walaupun kaki ni still saket lagi..huhu~ aku ajak dekat 10 org, tapi last2 3 org jantan sejati je yg mampu naik 8km, turun 8km..basterddd!

No comments:

Post a Comment