Wednesday, March 23, 2011

Dup Dab Dup Dab

Wahh. Busy betul. 12 jam memanjang aku dok lepak kat Tesco. Bukan apa, kerja. Hadehh. Takdak la penat sangat, tapi sakit kaki dok asyik berdiri je. Hmm. Kerja straight 5 hari, baru aku perasan yang result SPM mai 23 Mac ni! WTF?

Huhu. Seram? Entah ler. Rasa macam heartless je. Bukan nak bongkak atau confident sangat, tapi memang seriously aku rasa takdak guna sangat kalau nak nervous-nervous melampau ni. Better bertenang je, jangan terlalu gelabah dengan benda yang tak tentu ni.

Aku pikir macam ni je; SPM dah habis, so result memang tak boleh diubah dah. Ni semua bergantung pada hasil usaha kita sendiri. Kita tak boleh letakkan harapan yang terlalu tinggi sebab kalau tinggi sangat, memang dasat impaknya bila harapan tu jatuh. So better kita neutral je. And terima segala keputusan dengan hati yang terbuka.

So, hopefully semua member-member yang aku kenal dapat result yang gempak (positively) and kita semua boleh cipta sejarah yang baru dalam hidup kita sendiri.
=)

No comments:

Post a Comment