Wednesday, June 5, 2013

Redo, perhaps?

Pronouncenya "ree-doo", bukannya "ray-dho". Harap maklum. Dan yeah, mungkin aku akan redo balik blog nih. Bila baca semua entry lama, rasa macam orang bodoh je. Dengan bahasa rewmpirtzzz tak kena gaya, dan short form yang terlampau extreme. Padahal bukan ada characters restriction pun. Lulz~ So MAYBE aku akan cuba redo balik segala entry yang pernah dipublishkan dengan cara mengeja penuh sambil mengekalkan kualiti dan ketulenan yang sedia ada. Oh god, entah berapa jam yang aku perlu bazirkan untuk redo balik semua entry. But never mind, I'm a free man. Sentiasa free di rumah sebab takde sape-sape nak ajak keluar. Foreveralone sungguh. Yet, akan ku berusaha sedaya upaya, memerah keringat serta membanting tulang empat kerat dan menghabiskan kudrat yang sedia ada ini demi rakyat yang tercinta. Perghhh! Ayat tak boleh blah. Naik menyampah aku dengan diri sendiri. Lulz~ Dah dua kali aku lulz. See, tiga kali. Stop it, Afiq. You're talking to yourself. Seriously, stop it. Stop ranting. Go to sleep. Yeah, doze off now. Zzz~

No comments:

Post a Comment