Thursday, December 8, 2011

perihal rambut =="

okkehh, entry yg short je kot..cite ni jadi smlm yakni 7/12/2011..err, mcm mana aku nak start nih? =="

mcm ni lah, member aku, Zul nak berenti UiTM coz dia dpt offer pi SPA..so smlm aku n member2 yg lain teman lah dia pi uruskan hal berenti UiTM smua nih..habes je kelas tgh hari, kitorang trus gerak pi blok pentadbiran..mula2 msuk pjbt HEP (hal ehwal pelajar), ok jek..then gerak pi pjbt HEA (hal ehwal akademik), aku siap lalu dpn 5 org polis bantuan, smua ok je usha aku..lpas pusing2 blok pentadbiran, kitorang gerak blek pi HEP..aku pun x tau pasaipa kitorang dok berulang alik nih but nevermind ah..wktu kat kaunter HEP tu, si Zul ni mintak la borang kat staf tu..lpas dpt borang, kitorang bajet nak chow dah..

tiba2 pakcik HEP yg hampeh ni tegur aku..aku pelik ah, then tiba2 dia mintak kad matrik aku..haduhh! apasal mamat nih amik kad matrik aku pulak nih? padia yg aku dah buat? then dgn sengoinya dia ckp "kamu pegi betulkan rambut kamu" n i was like "huh?"..blur kejap, aku usha Amni..then Amni bisik suh aku pi tandas, basahkan rambut n then turunkan keterpacakan nih..erghh, siot ah! kat mana aku nak cari tandas kat blok pentadbiran nih?? last2 aku keluar jap, cari cermin pastu betulkan rambut nih..aku msuk balik HEP tu, then org tua tu soal aku "kamu tau x saya bleh saman kamu sbb apa?"..dilahirkan dgn telinga tsumbat, aku tnya dia "berapa?"..PFFFFFTTT!!! bhahaha! pastu dia komen ah rmbut aku..cakap lebat ah, panjang ah, x terurus ah, knape x sikat ah, bla bla bla..at the end, aku x disaman..nope, never gonna say 'thanks' to that asshole but yeahh, SCREW YOU!

No comments:

Post a Comment