Thursday, November 3, 2011

Pembuka Laluan Untuk Sem 2

okkehh! aku malas nak tulis panjang2, coz bukannya ada org nak baca pun..lagi pun aku kna cpt, nak main game "Just Cause 2" before cite "Let's Go! Dream Team" start..style gilababeng ah game nih, tapi next time je lah aku story mory..nak cpt nihhh!!!!!

1st of all, aku confirm dpt kolej utk sem depan..hoyeahhh! i'm still a TAR resident bertemakan kaler merah membara..x sia2 aku dok berebut2 kutip 15 kupon mcm org kanibal sepanjang sem 1 dulu..hoho~ tapi aku rasa simpati pulak kat member2 yg x dpt kolej mcm Ronny, Jimmy n Jaa..payah kot klau dok luar, jadi non-resident..mula2 kna cari umah sewa yg murah..klau x murah pun xpe, yg penting kna ada umah sewa tu..klau dpt dekat dgn UiTM, kira ok lah tu..klau dpt yg murah jugak, lagi lah ok..tapi aku x rasa yg ade umah sewa yg murah n dekat dgn UiTM skrg nih..coz wktu akhir2 sem lepas msti ramai yg dah booking umah sewa..klau dpt jauh, mmg payah ah nak ade transport smua tu..klau org Kelantan mcm si Jaa tu, mgkin depa bleh bwk motor or kereta sniri..tapi klau org yg dok luar mcm Ronny dgn Jimmy, mmg naya ah! 
bukti aku dpt kolej utk sem dpn..hoho~ ^^
2ndly, esok smua student diploma UiTM akan dpt result final exam sem lepas..aku berharap sgt2 yg aku dpt pointer 3.5 dan ke atas..harap sgt2 nih! aku x mau dpt teruk2 utk sem 1..klau boleh, aku nak maintain je pointer aku bagi 3.5 ke atas utk smua lima2 sem..aku harap jugak yg aku xkan failed apape subjek..contohnya mcm serial killer subjek utk sem 1 dulu; Fundamentals of Management (MGT162)..payah gila oink oink subjek nih!!!!! klau aku failed, next sem tpaksa repeat subjek nih..cer bayangkan, aku tpaksa dok study sama2 dgn student baru..segan gila klau tu tjadi..ya Allah, mintak jauh lah smua nih..

ughh..saket perut pulak dah..ni lah bahana makan sebungkus nasik ayam KTM..huhu~ smpai sini je lah entry aku utk kali nih..singkat x?? well, mcm x singkat je..hoho! adios amigos gua mau berambos! as salam.. :p

No comments:

Post a Comment